یادداشت
گفتگو و گزارش

واکنش مومن‌نسب به هجمه‌های اخیر علیه رئیس ستاد روحانی در استان/برچسب زدن به نیروهای شایسته صحیح نیست  

واکنش مومن‌نسب به هجمه‌های اخیر علیه رئیس ستاد روحانی در استان/برچسب زدن به نیروهای شایسته صحیح نیست   
باور مردم در حمله,تخریب, تضعیف و برچسپ زدن ها درست نمی‌شود. به گزارش افتونیوز،محمود مومن نسب در واکنش به مطلب مندرجه ۲۹ تیر ۹۸ در شبکه خبری صبح زاگرس, گفت; بکاربردن چنین الفاظ و برچسپ های تند آن هم از جانب همه مردم به یک پتانسیل مردمی, سید, انقلابی, دلسوز وطن, متدین و شایسته صحیح نیست. وی با اشاره به اینکه در وضعیت موجود این نوع نگاه و طرز تفکر از نظام معتبر رسانه اسلامی,هدایت گر و یاری دهنده صحیح به نظر نمی رسد, افزود; بجای این موضع گیری ها که نتیجه ای جز افتادن در دام اختلافات و نیز حاصلی جز ترویج بدبینی و کاهش باورها ندارد, با نگاه ترکیبی و وحدت همه باهم ظرفیت های با ارزش جامعه را حفظ و صیانت کنیم. مومن نسب, اظهار داشت جای سوال است چطور آن رسانه به ویژه گی ها و کارکردهای مثبت و موثر سید ضیاء الدین رضاتوفیقی از جمله سالها سابقه مدیریتی بی حاشیه وی در نظام و تاکیدات فراوان آقای رضاتوفیقی به جلب مشارکت طیف های مختلف مردم در مناسبت های گوناگون نظام بویژه انتخابات ها را فرآموش و انکار کرده است. این فعال حوزه سیاسی اجتماعی, با بیان اینکه این طرز ادبیات و موضع گیری‌ها مشکلی را حل نمی کند, تصریح کرد; دنبال کردن چنین روندی به دلیل آنچه که شاید عدم دوراندیشی نامید و از طرفی مغایرت آن با توصیه ها و فرمایشات رهبری و بزرگان مملکت به مصلحت جامعه و افکار عمومی و منافع ملی نیست. مومن نسب اضافه کرد; ایمان, اعتماد, اطمینان و باور مردم در حمله,تخریب, تضعیف و برچسپ زدن ها درست نمی‌شود, بلکه با بازبینی در نگاه‌ها, قضاوت ها, کارکردها و ادبیات پاک و منصفانه امکان پذیر است. این فعال اصلاح طلب با توصیه به اینکه بخاطر مردم, شهدا و شرایط خاص جامعه در نوشته هایمان با ادبیات مناسب تر همدیگر را خطاب کنیم, گفت; شایسته است بجای این رفتارها و حملات, دست به دست هم دهیم و مشکلات را حل کنیم و اینقدر به یکدیگر پرخاش نکنیم.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 9 نظر

  • 1 معراج 1398/5/2 14:22:41

    جامعه به سعه ی صدر و ملایمت در عکس العمل همراه با ذکر نصایح برادرانه به حمله های تندرویانه ی ضدارزشی به نیروهای ارزشمند جامعه همچون بیانیه ی پر مغز حضرت عالی واقعا نیاز مبرم دارد و جز شرمندگی و استیصال چیز دیگری برای بانیان این سخنان مخرب اتحاد جامعه و ازهم گسیختگی آن بدنبال نخواهد داشت و همچنین واکنش هایی نشان از بلند نظری دارند

    پاسخ
  • 2 ... 1398/5/1 10:46:22

    درود بر مردان بزرگ و دلسوز

    پاسخ
  • 3 محمودمرسلی 1398/5/1 9:28:25

    متن پیام شما :جناب رضاتوفیقی نمونه انسانی شریف ودلسوزمردم هستند..

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1398/5/1 1:2:28

    درود بر مهندس مومن نسب

    پاسخ
  • 5 شیما دستوم 1398/4/31 23:55:9

    جناب مومن نسب و امثال ایشان برای ما و آیندگان ما الگوی خواهد بود.به امید روزی که بجای این رفتار ها دست به دست هم دهیم و گرهی بگشاییم.

    پاسخ
  • 6 عباس 1398/4/31 23:30:13

    درود بر مومن نسب...یل بی همتا

    پاسخ
  • 7 ناشناس 1398/4/31 23:21:52

    رقبای ما آزادن که تهمت بزنن

    پاسخ
  • 8 شهرام 1398/4/31 22:54:47

    درود بر جناب مومن نسب تنها با همدلی و تحمل سلایق همدیگر میتوان شاهد پیشرفت و تعالی جامعه بود، در نقد منصفانه باید از یکجانبه نگری پرهیز کرد و در کنار انتقاد نقاط مثبت و عملکرد افراد را ذکر کنیم.

    پاسخ
  • 9 داوود 1398/4/31 22:47:26

    متاسفانه در جامعه ما توهین و بی احترامی به اشخاص خیلی عادی شده ، به امید روزی که شاهد چنین بی احترامی هایی (لااقل) از طرف رسانه ها نباشیم.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها